1.3

Death Squad

Året är 2047. Vår planet styrs av repressiva Confederate Central Government (CCG). Ryan är en krigsagent som skickats på ett uppdrag av Sponge för att samla bevis mot CCG för sina avskyvärda brott.

Originaltitel 2047 - Sights of Death
Alternativ titel Death Squade
Regissör Alessandro Capone
Manus Tommaso Agnese, Luca D\'Alisera
Genre Action, Thriller, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Danny Glover, Daryl Hannah, Michael Madsen, Stephen Baldwin, Rutger Hauer, Neva Leoni, Kai Portman, Timothy Martin, Benjamin Stender, Maurizio Tesei, Mario Opinato, Marco Bonini, Maggie Parto, Riccardo Cicogna

Maxter
2016-10-28
så intressant casting och ändå så uruselt
Robkiller
2016-08-28
Uppgörelse i en gammal sliten lokal i en dyster framtid... en hel del gamla B-skådisar och den flummar ur efter ett tag.. men håller ändå intresset uppe trots att det är ganska uselt...får duga för stunden.
NoWireHangers
2016-02-10
Sicket skit. Börjar som billig standard-postapokalyps, men istället för att bjuda på action eller vettig handling försöker filmen vara smart och djup men utvecklas bara till en alltmer rörig och förvirrad sörja som blir mindre och mindre intressant för varje vändning "handlingen" tar. Trots en imponerande rollista är filmen inte det minsta underhållande utan bara urtråkig.
MovieGrinder
2015-05-08
Helt ok sunkaction om man har så taskig filmsmak som jag har.
SalotSar
2015-02-17
Kan en film som inleds med repliken "Julian Assange hade rätt. Noam Chomsky och Dan Brown hade rätt" vara dålig? Kan en rulle med Danny Glover och Rutger Hauer vara en katastrof? Det är outhärdligt plågsamt. Ett möte på Försäkringskassan känns mer lustfyllt, att tala med sin egen telefonsvarare mer utvecklande.
Bomkia
2014-11-16
Jobbig film att lida igenom. En grupp avdankade skådisar uttalar meningslösa repliker och agerar ut en ogenomtränglig historia i en östeuropeisk lagerlokal. Enda som funkar är väl Madsen som är den enda som lever ut lite. 1a.